Mağaza dekorasyonu incelik isteyen üzerinde düşünülmesi ve analizler yapılması gereken önemli bir iştir. Mağaza dekorasyonu planlı ve iyi bir şekilde yapıldığında, daha kapıdan içeri girer girmez kendini belli eder. Bu yüzden mağazanızın dekorasyonunu tasarlatırken, her bölümünü tek tek ele alıp, istediğiniz özellikler var ise, karşılıklı istişare ederek planlanması daha iyi bir sonuç verebilir.
Mağaza Dekorasyonu Referanslarımız
Mağaza konsept tasarımları ile övülen, Koton, DeFacto, Vestel, Samsung ve Migros gibi bilinen işletmeler yer almaktadır.
2010 - 2020 HCA Mimarlık Referans KataloğuHCA Mimarlık - Yıllara Göre Tamamlanan Proje Verileri2010-2020 Referanslar
Yıl | Mağaza Dekorasyonu | Alan | Şehir |
---|---|---|---|
2008 | Istinye PARK AVM – Pazar Yeri | 14.640 m2 | Istinye / Istanbul |
2008 | Sandalyeci Showroom | 3.640 m2 | Acıbadem / Istanbul |
2009 | Fashion Frends | 272 m2 | Avcılar / Istanbul |
2009 | DEFACTO Kentpark AVM | 580 m2 | Ankara |
2010 | DEFACTO PRIME MALL AVM | 2400 m2 | Hatay / Antakya |
2010 | AROW | 450 m2 | Rize |
2010 | Tekbir Giyim Varlıbaş AVM | 242 m2 | Trabzon |
2011 | SEVEN HILL YUNUS AVM | 395 m2 | ÇANKIRI |
2011 | AROW Innova AVM | 278 m2 | Inegöl |
2011 | AROW Cevahir AVM | 260 m2 | Trabzon |
2011 | AROW | 210 m2 | Eskişehir |
2011 | KOTON Istanbul Bazar AVM | 594 m2 | Hopa / Artvin |
2012 | MADAME COCO FLY INN AVM | 90 m2 | Florya / Istanbul |
2012 | MADAME COCO KOZZY AVM | 100 m2 | Kozyatağı / Istanbul |
2012 | MADAME COCO Capacity AVM | 130 m2 | Bakırköy / Istanbul |
2012 | MADAME COCO Kipa AVM | 110 m2 | Balçova / Izmir |
2012 | Biev | 190 m2 | Cadde / Mersin |
2012 | AROW | 365 m2 | Osmanbey / Istanbul |
2012 | Blancherie | 165 m2 | Adana |
2012 | OPEMA KALE AVM | 196 m2 | Istanbul |
2012 | Vimjo | 297 m2 | Ümraniye / Istanbul |
2012 | Vimjo | 348 m2 | Maltepe / Istanbul |
2012 | SAMSUNG | 89 m2 | Konya |
2012 | SAMSUNG | 146 m2 | Adana |
2013 | MADAME COCO Migros AVM | 115 m2 | Beylikdüzü / Istanbul |
2013 | MADAME COCO SULTANHAMAM CADDE | 80 m2 | SULTANAHMET / Istanbul |
2013 | MADAME COCO Park AVM | 105 m2 | Maltepe / Istanbul |
2013 | MADAME COCO | 145 m2 | Maltepe / Istanbul |
2013 | MADAME COCO Vailand AVM | 171 m2 | Eyüp / Istanbul |
2013 | MADAME COCO Suadiye Caddesi | 169 m2 | Erenköy / Istanbul |
2013 | MADAME COCO CARREFOUR AVM | 145 m2 | Ümraniye / Istanbul |
2013 | MADAME COCO ASTORIA AVM | 96 m2 | Esentepe / Istanbul |
2013 | MADAME COCO Palmarina AVM | 106 m2 | Yalıkavak Marina / Muğla |
2013 | MADAME COCO MARK AVM | 136 m2 | Antalya |
2013 | MADAME COCO Migros AVM | 216 m2 | Konyaaltı / Antalya |
2013 | MADAME COCO TerraCity AVM | 138 m2 | Antalya |
2013 | MADAME COCO FESTIVA OUTLET AVM | 192 m2 | Uşak |
2013 | MADAME COCO Netsel Marina AVM | 69 m2 | Kuşadası / Izmir |
2013 | MADAME COCO ESPARK AVM | 178 m2 | Tepebaşı / Eskişehir |
2013 | MADAME COCO Piaza AVM | 123 m2 | Samsun |
2013 | MADAME COCO Ayşekadın Caddesi | 94 m2 | Kozyatağı / Istanbul |
2013 | MADAME COCO CARREFOUR AVM | 190 m2 | Maltepe / Istanbul |
2013 | MADAME COCO VIALAND AVM | 230 m2 | Eyüp / Istanbul |
2013 | MADAME COCO | 245 m2 | Adana |
2013 | MADAME COCO | 140 m2 | HATAY |
2013 | MADAME COCO | 186 m2 | Edirne |
2013 | MADAME COCO Denizli Forum | 217 m2 | Denizli |
2013 | MADAME COCO AKASYA AVM | 79 m2 | Istanbul |
2014 | Biev | 150 m2 | Iskenderun |
2014 | Biev | 195 m2 | Niğde |
2014 | Biev ESPARK AVM | 257 m2 | Eskişehir |
2014 | Biev MARMARA PARK AVM | 245 m2 | Beylikdüzü / Istanbul |
2014 | SCHAFER Optimum AVM | 98 m2 | ADANA |
2014 | SCHAFER FORUM AVM | 102 m2 | AYDIN |
2014 | SCHAFER CEYLAN PARK AVM | 245 m2 | Diyarbakır |
2014 | SCHAFER PARK AVM | 120 m2 | Kayseri |
2014 | VESTEL MALL OF ISTANBUL AVM | 195 m2 | Başakşehir / Istanbul |
2014 | VESTEL Capacity AVM | 170 m2 | Bakırköy / Istanbul |
2014 | REVES HOME | 448 m2 | Maltepe / Istanbul |
2014 | KOKOŞ HOME | 195 m2 | Edirne |
2014 | Evcilik | 75 m2 | Kurtköy / Istanbul |
2014 | SCHELL Kozyatağı Showroom | 100 m2 | Kozyatağı / Istanbul |
2015 | Biev | 145 m2 | Bahçelievler / Ankara |
2015 | HOME SWEET HOME Cevahir AVM | 98 m2 | Şişli / Istanbul |
2015 | HOME SWEET HOME MALL OF ISTANBUL AVM | 215 m2 | Başakşehir / Istanbul |
2015 | HOME SWEET HOME CEPA AVM | 187 m2 | Çankaya / Ankara |
2015 | HOME SWEET HOME Orion AVM | 110 m2 | Çorlu / Tekirdağ |
2015 | HOME SWEET HOME | 145 m2 | Samsun |
2015 | SCHAFER STARCITY AVM | 284 m2 | Yenibosna / Istanbul |
2015 | SCHAFER 17 BURDA AVM | 145 m2 | Çanakkale |
2015 | SCHAFER 41 BURDA AVM | 160 m2 | Izmit |
2015 | SCHAFER NOVADA AVM | 110 m2 | Konya |
2015 | VESTEL | 190 m2 | ANTALYA |
2015 | Porio Sibel Home | 220 m2 | Mersin |
2015 | REVES HOME | 180 m2 | Küçükyalı / Istanbul |
2015 | KOKOŞ HOME | 495 m2 | Çorlu |
2015 | Pia Mia | 95 m2 | Izmit |
2015 | Winkelen | 290 m2 | Kurtuluş / Istanbul |
2016 | HOME SWEET HOME | 284 m2 | Bakırköy / Istanbul |
2016 | HOME SWEET HOME ONE TOWER AVM | 105 m2 | Oran / Ankara |
2016 | HOME SWEET HOME 41 BURDA AVM | 192 m2 | Izmit / Kocaeli |
2016 | KERVAN AKYAKA AVM | 690 m2 | Ümraniye / Istanbul |
2016 | SCHAFER ZAFET PLAZA AVM | 65 m2 | BURSA |
2016 | Porio Budak Züccaciye | 168 m2 | Manisa |
2016 | Porio Özdelibaşlar Züccaciye | 160 m2 | Ankara |
2016 | Porio | 197 m2 | Gaziantep |
2016 | REVES HOME Prestige AVM | 98 m2 | Başakşehir / Istanbul |
2016 | MODERONA AXIS AVM | 198 m2 | Bayrampaşa / Istanbul |
2016 | VESTEL | 225 m2 | Giresun |
2016 | VESTEL NOVADA AVM | 110 m2 | Kurtuluş / Istanbul |
2017 | KOKOŞ HOME | 267 m2 | Uzunköprü / Edirne |
2017 | ADA COPY | 170 m2 | Maltepe / Istanbul |
2017 | English Home | 348 m2 | Istanbul |
2018 | TRENT TABACCO | 65 m2 | Ataşehir / Istanbul |
2019 | Es Güzellik Salonu | 390 m2 | Acıbadem / Istanbul |
Mağaza Dekorasyonu ve Tasarımı
Mağaza dekorasyonunuzu planlarken, aşağıdaki başlıkları tek tek ele aldığınızdan emin olun!
- Mekan Seçimi
- Mağaza dış cephe tasarımı
- Vitrin tasarımı,
- Ürün yerleşim rafları
- Orta stantlar,
- Kasa Bankosu
- Aydınlatma ve elektrik aksamı
- Mağaza içerisinde kullanacağınız renkler
- Mağaza içerisinde dinlenecek müzik

Mağazalar insanların ihtiyaç duydukları, aradıkları ürünleri bulabildikleri, satın alabildikleri mekanlar olarak tanımlayabiliriz. Tüketicilerin ihtiyaçlarını gidermeye yönelik ürün satışı yapan mağazalar, kadın giyim, ev tekstili, ayakkabı, iç giyim, zücaciye, kozmetik ve benzeri sektörler doğrudan spesifik bir konu üzerinde yoğunlaşabildikleri gibi, daha genel tekstil ürünleri ve parfümeri işletmeleri ise, daha genel konularda da tüketiciye hizmet verebilmektedir.
Mağaza giriş dekorasyonu nasıl olmalı? Müşteri ile ilk temasınızın yaşanacağı yer olan giriş dekorasyonu çok önemlidir.
Sıcak, Samimi, ferah ve aydınlık mağaza dekorasyonları, müşteriye mağaza içerisinde daha rahat dolaşım alanı yaratacağı gibi mağaza içerisinde daha uzun süre kalmasını da sağlayacaktır. Bu yüzden raflar ve satış üniteleri tasarlanırken bu konuya gereken önem verilmelidir.
Mağaza Dekorasyonu Uygulaması Nasıl Olmalıdır?
Alışveriş yapmak amacıyla kullanılan mağazalar, aslında müşterilerin ilgisini çekebilmesi için, özel olarak tasarlanan alanlardır. Bu alanların iç tasarım ve dekorasyonunu yapmak ise, ancak mimarlık ofislerinin altından kalkabileceği bir iştir. Çünkü mağaza dekorasyon uygulaması nasıl olmalıdır? Denildiğinde, dikkat edilmesi gereken birçok unsur yer almaktadır.
Bununla birlikte her tür mağaza için yapılan dekorasyonun, konsepte uygun ve biricik olması gerekmektedir. Aksi takdirde müşterilere uygun kullanım alanı sağlanamaz. Bu durumda mağazalar, maalesef müşteri odağını üzerine çeken yerler olma imkânı kazanamaz.

Belli başlı birkaç mağaza çeşidi bulunmaktadır. Bunların her birinin uygun tasarım özellikleri vardır. Örneğin bayan giyim mağaza dekorasyonu yapılırken, ürünlerin müşteri ilgisini çekecek şekilde dizilmesi oldukça önemlidir.
Bunlarla birlikte bu mağazalarda bulunan tavan-taban, raf uyumu ve ışıklandırma gibi faktörler de, mağaza içerisinde ki müşterinin rahat hissetmesini sağlayarak, alış veriş dürtüsünü uyandıracaktır.
Bir denim mağazası tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken unsur ise, denim ürünleri raf ve stantlarda en iyi şekilde sunmaktır.
Ayakkabı ve çanta mağazası tasarımı ise, siz mağaza sahiplerinin ayakkabı ve çanta ürünlerinizi raflarda, stantlarda, çantalıklarda ve ayakkabılık aparatlarında, en iyi şekilde müşterilerinize sunmanız amacıyla dikkatlice yapılması gerekmektedir.
Örneğin bunun için montajı kolay duvar sistemleri kullanmak, rafları bu duvarlar üzerine dizmek, oldukça kullanışlı bir yöntem sayılabilir.
Çocuk mağazaları dekore edilirken, cıvıl cıvıl renk kombinasyonlarının dikkate alındığı kadar, elbette rafların güvenlik unsurunun da dikkate alınması gerekmektedir.
Ayrıca çocuk mağazası tasarımı sırasında rafların ve askıların, çocukların erişebileceği yükseklikte olmasına dikkat edilmelidir. Böylece hem estetik açıdan çekici, hem kullanışlı hem de güvenli mağazalar tasarlanabilir.
Mağazacılık alanında, sahip olduğu mağazanın tasarımını dert etmeden bu alanda ilerlemek isteyen kişiler için, HCA Mimarlık tecrübeli iç mimarlık kadrosuyla hizmet veriyor. HCA Mimarlık, mağaza dekorasyonu alanında verdiği hizmetler ile birçok mağaza sahibini mutlu ediyor. Yapılan tasarımlar sayesinde, güvenli, kullanışlı, estetik açıdan güçlü ve ihtişamlı olan mağazalar ile daha çok müşteri çekiyor; bu sayede mağaza sahipleri kazancını arttırabiliyor.
Konsept Tasarımı Nedir ve Nasıl Uygulanır?
Konsept Tasarımı Nedir ve Nasıl Uygulanır? Mağaza dekorasyonunda kullanılan duvar rengi, ahşap veya seramik zemini, standı, ürün reyonu, vitrini, tavan ışıklandırmaları gibi genel anlamda bir bütünlük içerisinde oluşturulmasına konsept tasarım deriz.

Kimi zaman ihtiyaçlarımızı karşılamak için alışverişe çıktığımızda, bazı mağazalarda bırakın konsept tasarımını, mağaza içerisinde birbirini tamamlayacak (dekorasyon anlamında) hiç bir şey olmadığını, birbiriyle uzaktan yakından alakası olmayan tekleme ürünlerle, dekorasyon yapılmaya çalışıldığını görmüşüzdür.
Bir balıkçı restoranı düşünelim. Dekorasyonunda mavi beyaz masalar kullanılmış, Amerikan servislerde yine dümen, balıkçı ağı kullanılmış fakat duvara asılan tablonun son model araba tablosu olduğunu düşünün!
Konsept uyumu derken tamda bundan bahsedilir. Mağaza bir bütünlük içerisinde olmalıdır. Gözü yormayan, ferahlık hissettiren ve gezerken keyif aldığını hissettiren yer olmalıdır.
Açacağınız Mağazanın dekorasyon tasarımı, mağazanızın yaratacağı etki bakımından son derece önemlidir. Örneğin spor ürünleri satan bir mağaza dekorasyonunda, soluk renkleri tercih etmemelisiniz.
Mağaza dekorasyonunu belirlerken en önemli kriter hangi sektörde olduğunuz, hangi ürünü sattığını ve sattığınız ürünün hedef kitlesinin kimler olduğudur.
Tasarlayacağınız mağazanız için en önemli detaylardan birisi de kasa bölümüdür. Kasa bölümünü her şeyden önce konseptinize uygun bir şekilde şık dekore ederek kasvetli olmasından kaçınmalısınız.
Müşterileriniz para ödeyeceği, yani cebinden para çıkacak olan bölüme zaten pek te istekli gitmez. Bu bölümde markanızın renkleri ve kasanın arkasında bulunacak kutu harf logonuz etkili durur.
Profesyonel bir mağaza tasarımında her zaman müşterilerin dikkatini ürünlere çekmeye çalışır ve kafa karıştıran detaylardan arındırız. Mağazadaki düzen, dekorasyon, koku, müzik, renkler ve ışıklar, her şey bu amaca hizmet eden birer araçtır.
Örneğin, profesyonel bir mağaza müşterilerinin rahat etmesini sağlayacak şekilde iç dekorasyonu yapmaktadır. Tasarladığı bu elit görünüm ile müşterilerinin daha fazla alışveriş yapmasını sağlamaya çalışmaktadır.
Son olarak mağaza dekorasyonu mağazaya karakter kazandırmak için son derece önemlidir. Müşteriler, mağaza içinde yer alan ürünleri görmeden sadece mağaza dekorasyonuna ve dış cephe tasarımına bakarak mağazaya girme eğiliminde olurlar. Hedef kitlesine uygun olarak ve satışı yapılan ürünleri ön plana çıkaracak şekilde yapılann tasarımlarda, mağazaların satışının artış göstermesi de muhtemel bir sonuç olacaktır.
Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular bölümünde, mağaza dekorasyonu, konsept tasarımı ve püf noktaları içeren soru ve cevaplar içermektedir.
Mağaza dekor çeşitlerinde de ürünlerin ticari alanına uygun tanımlamaları mevcuttur. Markanın kurumsal kimliğine göre yapılacak tasarımlar ile dekor çeşitliliği sağlanır.
Parakende mağaza dekorları, giyim mağazası dekorları, ayakkabı ve çanta mağazası dekorasyonu, butik ve iç giyim mağazası dekoru gibi çeşitli mağaza dizayn konseptleri bulunmaktadır. Markalar bu konseptlerini mevsimsel olarak yenileyerek, farklılık yaratmak amacıyla tasarlatılır.
Tasarımdaki algı ve dekor farklılıkları, mağazalarda satılan ürüne göre değişkenlik gösterir.
Uygulama yapılacak alanın rolövesi alınır. Projenin mimari ve yerleşim planı çıkarılır. Çeşitli programlar aracılığıyla render veya 3D görüntülü sunumları oluşturulur. Çizimler kullanıcı onayından geçer. Son olarak, proje belirtilen tarih içerisinde uygulamaya geçer.
Markanızın kimliği mağazanızın dekorasyonu ile bulur. Bir dekorasyon müşterileri sadece mağazaya çekmekle kalmaz, uzun vada de insanların aklında da kalmanızı sağlar.
Mağaza dekorasyonu mağazanın kullanış şekline göre oluşumu, mağazanızın yaratacağı kreatif etki bakımından son derece önemlidir. Kullanacağınız renkler, ışıklandırma, zemin rengi, mağaza raf sistremleri, ürün gruplarınız mağaza dekorasyonunda oldukça önemli unsurlardır.
Ama herşeyden önce satacağınız ürünleri göz önünde tutatarak iyi bir hedef kitle analizi yapmanız bu konuda oldukça önemlidir. Hedef kitlenizi belirledikten sonra mağaza konseptinizi hedef kitlenize göre çok daha rahat bir şekilde kurgulayabilirsiniz.
Absurt bir örnek yapacak olursak, erkek klasik giyim ürünleri satan bir mağazanın, pembe ışıklandırma kullanması mağaza konseptine aykırı olur. Mağaza dekorasyonunda konsept hataları, müşterileri bilinç altında çok rahatsız edeceğinden, müşteri kaybetmenize neden olacaktır.
Giyim mağazasında vitrin tasarımı nasıl olmalı değil nasıl olmamalı diyerek söze başlayalım. Giyim mağazasında vitrin asla karmaşa içinde olmamalıdır. Bulunduğunuz sokakta veya caddede mağazanızı diğer mağaza ve dükkanlardan ayıran farkı içeride sattığınız ürünlerden ziyade mağazanızın cephe tasarımı, vitrini ve ışıklandırmasıdır. Bunlar içeriye girmeden daha ürünlerinizi görmeden mağazaya girip girmeme konusunda tetikleyici en önemli faktördür.
Mağaza içerisinde kullanacağınız özel üretim raflar sayesinde her m2’nizi değerlendirin.
Vitrin adeta bir mağazanın kimliği gibidir. Müşteriler her zaman şık ve ferah mağaza dizaynı olan markaları tercih eder. Çünkü kimse karmaşık, boğuk ve sıkıcı mağazalarda alışveriş yapmak istemez.
Mağazalarınızda raf sistemleri de oldukça dikkat çeken ve çok önemli olan bir diğer unsur olarak karşımıza çıkar. Alanında uzman mimarlar mağazanızın mekânsal özelliklerini de dikkate alarak en kullanışlı ve geniş kullanım alanı sunacak raf sistemleri kullanır. Genellikle kullanılacak rafların mekana göre özel üretim yapılmasını öneriyoruz ki gerek ürünlerinizin yerleşimi gerekse mağaza içerisindeki yerleşim için daha sağlıklıdır.
Mağaza dekorasyonu müşteri için oldukça önemlidir. Müşteri mağazada gezerken öncelikle tasarım konseptine, vitrinde kıyafetlerin nasıl durduğuna kadar birçok ayrıntıyı inceler.
Yapılan çalışma mağaza içerisine bir hava katmıyor ise, müşterinin herhangi bir satılan ürüne bakmaksızın terk etmesine bile neden olabilir.
- Ahşap Çerçeveler
- Ahşap Stor
- Ahşap Üzeri Deri Giydirme Duvarlar
- Alçıpan Asma Tavan
- Alüminyum Doğrama
- Alüminyum Cam Çerçeve Ve Kanvas Baskı
- Aydınlatmalı Akrilik Boyalı Alüminyum Dekor
- Aydınlatma Elemanları
- Ayna Boyalı Cam Zemin
- Boyalı Alüminyum Üzeri Uv Baskı
- Cam Doğrama
- Cnc Kesim Logo Sarkıçlar
- Corion Resepsiyon Masaları
- Dijital Baskı Vinil Reklam
- Dijital Baskılı imaj
- Dijital Baskılı Ürünler
- Duvar
- Epoksi Zemin
- Fener Reklam
- Granit Yüzey
- Giriş Logosu
- Işıklı Akrylik Kabartma Taç
- Işıklı Kutu Harfler
- Kompakt Laminant Saçak
- Kabartma Akrilik Logo
- Kompakt Cephe
- Kabartma Işıklı Harfler
- Kabartma Yazılar
- Led Aydınlatmalı Ağaçlar
- Lake Boyalı Ahşap Çerçeve
- Lake Boyalı Özel Ahşap Çerçeveler
- Lazer Sac Kesim Logo
- Mdf Üzeri Kadife Kumaş Giydirme
- Orijinal Ahşap Cephe
- Özel imalat Ahşap Ürünler
- Özel Armatürler
- Özel imalat Koltuklar
- Özel Akseuarlar
- Özel Ahşap Çerçeveli imajlar
- Paslanmaz Askılıklar
- Paslanmaz Harfler
- Paslanmaz Resepsiyon Duvarı
- Reklam Ürünleri
- Sanatçı Altın Tatlı Manken Boyama
- Sıramatik Numaratör
- Spot Aydınlatmalar
- Statik Boyalı Profiller
- Tasarım Ve Uygulama
- Taş Salkıçlar
- Tavan
- Tekstil Baskı Işıklı Görsel
- Tv Ünitesi
- Uv Baskı
- Uv Folyo Baskı Cam Cephe Giydirme
- Vitrin
- Vitrin Aksesuarları
- Vitrin Teşhir Ürünleri
- Zemin
Dilediğiniz müşteri kitlesine ulaşmak için, mağaza dekorasyon uygulamaları oldukça dikkat etmeniz gereken bir konudur. Önemli olan detaylardan biri misafirlerinizi en çok tercih edilen ve sevilen ürünler ile karşılaması olacaktır.
Mağaza dekorunuzun albenisi en çok olan ürünleri öne çıkarması oldukça önemlidir. Bunun yanı sıra mağazaya girişte sağ kısmının önemi oldukça büyüktür. Eğer sizler de satış odaklı bir mağaza tasarımına sahip olmak istiyorsanız, girişte sağ kısmı en iyi şekilde değerlendirmeniz gerekir.
Mağazanın içinde dekoratif ürünler ve çeşitli görseller kullanmak da ortamı daha şık bir hale getirecektir. Mağazanızda en iyi ambiyansı sağlamak için, ürünlerinizi en güzel şekilde gösteren bir aydınlatma sistemi tercih edilmelidir.
Tüm bu ayrıntıları sizin adınıza düşünen iç mimarlardan yardım almak en doğru tercih olacaktır.
HCA Mimarlık olarak anahtar teslimi dekorasyonunda rekabetçi fiyat politikamız uzman ekiplerimizle her zaman yanınızdayız.
Böylece kafanız rahat bir şekilde mağazanızın dekorasyonu tamamlanınca taahhüt ettiğimiz zamanında anahtarınızı teslim alabilir ve dilediğiniz müşteri kitlesine kolayca ulaşma fırsatına sahip olabilirsiniz.
Sizler de son derece kaliteli ve alanında uzman bu kadrodan iyi bir dekorasyon hizmeti almak istiyorsanız,
HCA mimarlık firmamızı tercih edebilir ve farklı mağaza dekorasyonları konusunda yılları aşkın tecrübesi olan iç mimarlarımızdan destek alabilirsiniz.