1. Ana Sayfa
  2. Blog
  3. Dekorasyon Trendleri
  4. Giyim Mağaza Dekorasyonu Nasıl Olmalı?
Geri Dön

Farklı bir tasarımla müşterileri etkilemek için giyim mağaza dekorasyonu nasıl olmalı öğrenin ve işin püf noktalarını keşfedin.

Giyim Mağaza Dekorasyonu Nasıl Olmalı? HCA’daki En İyi 5 Mağaza Tasarımı
Giyim Mağaza Dekorasyonu Nasıl Olmalı? HCA’daki En İyi 5 Mağaza Tasarımı

Markanıza uygun ve ilgi çekici bir giyim mağaza dekorasyonu oluşturmak, hedeflediğiniz müşteri kitlesine ulaşmanın ilk ve en önemli adımıdır. Yapılan araştırmalarla birlikte kusursuz dekorasyonların, olumlu bir müşteri deneyimi sağladığından eminiz. Alışverişlerin satışla sonlanması ve marka imajının güçlenmesi için giyim mağaza dekorasyonu nasıl olmalı hangi kriterlere dikkat edilmeli aşağıda sıraladık.

HCA Mimarlık, farklı türdeki işletmelerin mağaza tasarımları için istekleri ve ihtiyaçları göz önünde bulundurarak müşteriye özel hizmet vermektedir. Burada genel olarak baktığımız bir giyim mağazası dekorasyonunda nelerin eksik olmaması gerektiğine değindik. Mağazanızın mekânsal özelliklerine göre kullanışlı ve satış odaklı bir tasarım hizmeti almak isterseniz bizlere 0850 460 14 22 numarası üzerinden ulaşabilirsiniz.

Giyim Mağaza Dekorasyonu Nasıl Olmalı?

  1. Özgün olmalı: Tasarımın temel varsayımı benzersiz olmaktır. Mağazanıza gelen müşterilerin dekorasyonun özgünlüğünü fark edebilmesi için konseptinize uygun benzersiz bir tasarım yaptırmalısınız.
  2. Sıcak bölge: Müşterilerin bir mağazaya ilk gelişleri ise tipik olarak bakacakları öncelikli yerler; Cephe, Vitrin ve girişin hizasındaki orta standlar ile karşı bölgelerdir. Bu alanlara sıcak bölge denilmesinin sebebi popüler ve özel ürünlerin bu alanlarda sergilenmesi, satışları arttırmaktadır. Giyim mağaza dekorasyonu için hizmet verilirken, çeşitli aydınlatma türleriyle sıcak bölgelerin çekiciliği arttırılmalıdır.
  3. Soğuk bölge: Mağaza içindeki köşeler, kasanın ve bilgi stantlarının bulunduğu yerler soğuk bölge olarak tanımlanır. Buralara müşterilerin dikkatinden kaçmasını istemediğiniz ürünleri yerleştirmemelisiniz. Tasarımcının da, kasa ve bilgi standı gibi bölümleri mağaza içinde olabilecek en doğru yere konumlandırması gerekir. Örneğin kasanın ilk girişte olması, ziyaretçileri rahatsız eder.
  4. Arka plan: Mağazanın renk paleti, satışa çıkarılan ürünlerle uyumlu olmalıdır. Ürün tarzı gündelik kıyafetler ise kahverengi ve mavi-pembe tonlarından harika bir kombinasyon oluşturulabilir. İş kıyafetleri satan bir giyim mağazası tasarımı için gri tonların tercih edilmesi ideal olacaktır. Gençlere yönelik veya spor giyim tarzında ürünler bulunuyorsa, canlı renklerle dikkat çekici bir tasarım yapılmalıdır.
  5. Vurgulu ışıklar: Ürün teşhiri yapan bir yer için aydınlatmanın görevi, görsel olarak mekanın albenisi arttırmak ve popüler olan ürünleri vurgulamaktır. Tepe spot lambaları bu konuda oldukça başarılı. Ancak tasarımcının mağaza içinde tam bir ambiyans oluşturabilmesi için farklı aydınlatma ürünlerini de kullanması gereklidir.

HCA’daki En İyi 5 Mağaza Tasarımı

1. DEFACTO

Giyim sektörü denilince ilk akla gelen popüler markalardan biri Defacto’dur. Defacto giyim mağaza dekorasyonu için proje, uygulama ve tasarım hizmeti sağlayan HCA Mimarlık markanın mobilya, cephe, stant, raf sistemi, elektrik ve mekanik gibi tüm çalışmalarını özveriyle gerçekleştirdi. Defacto rahat giyim ürünleriyle bütünleşen bir marka olduğu için mağaza içinde müşterilerin rahatça alışveriş yapabilecekleri bir alan oluşturduk.

Defacto’dur

Mobilya imalatında da, müşterilerin rahatlığını ön planda tuttuk. Dinlenmeleri için belirli alanlara oturma pufları yerleştirdik. Aradıkları ürünlere hemen ulaşabilmeleri için raf ve askı sistemlerini kullandık. Aydınlatma için kaliteli armatürlerin kullanılmasını isteyen marka, birinci sınıf malzemelerden tasarlanan ürünlerle uzun ömürlü bir aydınlatma sistemine sahip oldu.

2. KOTON

Koton giyim mağazası tasarımı için bizleri tercih etti.

koton

Koton giyim sektöründe zengin bir koleksiyona sahip olduğu için bu öncülüğünün tasarımda da öne çıkmasını istedi. Ürün stantlarından alçıpan işlerine kadar tüm aşamalar markanın konseptine uygun bir şekilde gerçekleştirildi. Koton Mağaza Dekorasyon örneğine bakmak için tıklayın!

3. SEVENHILL

Sevenhill, mağaza dekorasyonu için HCA’yı tercih eden giyim markalarından biridir.

Sevenhill

Firma için sağladığımız bazı hizmetler şunlardır: 3D tasarım, boya, mobilya, elektrik, seramik, alçıpan ve mekanik işleri. Vitrin tasarımına çok önem veren marka için vitrindeki mankenlere vurgu yapması amacıyla farklı ışıklandırma ürünleri kullanılarak efektler oluşturuldu. Sevenhill mağaza dekorasyon çalışmaları için tıklayın.

4. FASHİON FRİENDS

Farklı illerdeki Fashion Frends mağazaları için de firmamız proje, uygulama ve dekorasyon hizmeti sağlamış bulunmaktadır. Markanın yenilikçi biz çizgisi olduğu için tasarımda modern çalışmalara yer verildi. Ürün sunumlarını kolaylaştırmak için askı ve raf stantlarında, diğer mağazalara göre değişiklikler yapıldı. Bu şekilde Fashion Frends markasının satışlarını arttırmasını hedefledik.

5. TEKBİR GİYİM

Türkiye genelindeki Tekbir Giyim mağazaları için anahtar teslim dekorasyon hizmeti vermiş bulunmaktayız. Firmayla yapmış olduğumuz anlaşmada da belirtildiği gibi AVM’ler içerisinde açılan Tekbir Giyim mağazalarında, AVM şartnamesinin yükümlülüklerini yerine getirerek dekorasyon ve uygulama çalışmaları yaptık. Bu konuda alışveriş merkezi şartnamesine ve prosedürlerine göre hizmet veren ve gerekli belgelere sahip olan bir firmayla çalışmanız çok önemlidir.

Etiketler:
Giyim Mağaza Dekorasyonu Nasıl Olmalı? içeriğine puan verin.
Vereceğiniz puanlama ile içeriğin daha yararlı olmasını sağlamak
için geliştirmeler yapmaktayız.
1 puan2 puan3 puan4 puan5 puan

Yorum Yaz

Adınız veya takma adınız.

Geçerli e-posta adresiniz.

Örnek: https:// veya https://www
doğrulama kodu Yenile
E-posta bilgileriniz gizli tutulur. Onay işleminden sonra, yorumlarınız yayınlanır.
içerik başlıklar+-
konuş
İÇERİK PUANI
0 puan0 puan0 puan0 puan0 puan
0,0
1 puan2 puan3 puan4 puan5 puan Çok iyi
0%0%
1 puan2 puan3 puan4 puan5 puanİyi
0%0%
1 puan2 puan3 puan4 puan5 puanOrta seviye
0%0%
11111Yetersiz
0%0%
11111Çok yetersiz
0%0%
bülten

Kampanya ve yeniliklerden haberdan olmak için, e-bültene kayıt olun.

sosyal medya
Sosyal Medya

Sosyal medya da bizi takip edin!

pinterest